Twitter Facebook

13 Nisan 2014 Pazar

BEYİN, KALP, TUR SİNA,

Selam yavrular delillerimle gelmeye devam ediyorum ben din bilgisi satan, meal okumaktan öteye geçememiş mitoloji peşinde din arayan, kelimeleri zerre kadar anlamları itibariyle değerlendirmeye almamış, ibadeti Allah'a yalakalık olarak yapan, bunu yaparken önce kendini sonra o sik kadar beyniyle Allah'ı kandırdığını zanneden embesil sürüsünün bir ferdi değilim, bana istediğinizi deyin ama bu sınıfa koyamazsınız. Kişisel kaygıları yüzünden karşısındakileri adam yerine koymayıp cebinden ezber repliklerini döküp duran sik kafalı beyinlerden de değilim. Ben hakikati arayan ve Kuran'ın çizdiği yolda bunu yapmaya çalışan bir adamım. Bu yüzden de kaygı sahibi değilim, hiç olmadım size de öneririm sakın kaygı taşımayın. Bu hayatta kişisel kaygılarını gerçeğin önüne koyanlardan daha kafir daha orospu çocuğu biri yoktur. Her yarrağı biliyormuş gibi takılıp bir ''böğüren buzağı heykeli'' deyimini açıklıcam diye orospu karı gibi kıvıranların din algılarını da gördüm ben :D

Halbuki olay gayet basit bir ironi o devir için buzağının değeri nedir amk malı bir söyle bana? Yavru inek öküz! Anlatılan o şeyin değeri ulan, böğürmesi ise onun gösterişi yani mala tapma, altına tapma, paraya tapma, anana tapma amk. Şimdi bu semboloji mi? Ha semboloji mi bu? Maymun oluyorlar kritik düşünmekten aciz embesiller bu ayetler karşısında. İşte bunlar bu kafa yapısıyla Kuran'ın muhattabı olamazlar, mümkünatı yok çünkü o yetiye sahip değiller daha çoooooooooook sürünür ve süründürürler bu kafayla. Ama salihatı işleyip, kişisel kaygılarını bir kenara atanlar ve güzel işler yapanlar müstesna!


Neyse en son ne diyorduk semboloji :D Neymiş efendim semboliji yapıyormuşum. Elif sen ya da tanıdıklardan bir başkası almasın üstüne sakın. Bugün adı alim kendi cahil bir sığırla ağır tartıştım, hatta sığır da değil böğüren sığır öyle ki az daha zorlasa adamı bulup götüne paslı çivi sokucaktım daha duyarlı olan derisinden !? Delikten ulan delikten.


Durun şimdi şuradan girelim meseleye. Bakalım semboloji mi yapıyorum birlikte görelim. Sembolojinin de ne olduğunu bilmiyorlar ya la. Ulan semboloji dediğin zanndır bütünlük içinde yok olur çürür gider. Sen benim delil olarak sunduğumu çürütecek ne tür bir anti tez sunabildin at yarrağı? Önce gel delilinle bana, bir görelim delillerini amk, bende diyeyim ki herif haklı ya ben resime bütün bakamamışım şunu şunu şunu şunu kaçırmışım ve işin içine etmişim. Ama yok amk malı cebinden ezberini çıkarıp 3 kelimeyle atar yapıcak ya. Ne oldu gavat kemiği çürümüş alagavat atalarının zoruna mı gidiyor? (Bak tekrar ediyorum sakın üstünüze almayın sizinle belli bir mantık içinde tartışıyoruz ben bu mantığa dahi sahip olmayanları görüyorum hergün)

Resmimiz olmazsa olmazımızdır




TİN SURESİ

1- İncire ve zeytine andolsun,
2- Sina dağına,
3- Ve şu emin beldeye (güvenilir şehre).
4- Doğrusu, biz insanı en güzel bir biçimde yarattık.
5- Sonra aşağıların aşağısına çevirdik.
6- Ancak iman edip salih amellerde bulunanlar başka; onlar için kesintisiz bir ecir vardır.
7- Öyleyse bundan sonra, hangi şey sana dini yalanlatabilir?
8- Allah hükmedenlerin hakimi değil midir?

Elmalının ilk paragrafını okuyun yeter. http://www.kuranikerim.com/telmalili/tin.htm


Neymiş ÖZEL AD imiş. Amk hani semboloji? O zaman bütün Kuran semboloji sizin kafayla at kafaarı sizi. Adam ölesiye mal ki ağacın içinden Allah'ın seslenme ihtimalini düşünüyor. Ulan sen sapıksın farkında değilsin.

Bak kardeşim bu sure müteşabih bir sure girişinden gelişinden 950 km öteden bağırıyor zaten.

3'Üncü ayetten sonra biz insanı en güzel bir biçimde yarattık ne demektir? Ne alakadır biri çıkıp söylesin bana. Çünkü TUR/SİNA dağı insanın beynidir güzel kardeşim güvenilir belde de o kafanın içidir.

Daha acayip birşey söyleyeyim tur'i sina falan diyorlar ama bu tur ve sina ayrı kavramlar bence. Yine biri sağ lobu diğeri sol lobu anlatıyor olabilir diye yüksek ihtimalle düşünmekteyim zira bknz.

20- Ve (daha çok) Tur-i Sina'da çıkan bir ağaç (türü de yarattık); o yağlı ve yiyenlere bir katık olarak bitmekte (ürün vermekte)dir.

Bak bu lotus çiçeği olarak adlandırılan şey olabilir agalar. Tur'i sina kavramının da Kuran'da birlikte geçtiği yerdeki ve tek tek geçtikleri yerlerdeki anlamı bakımından da bir önem arz eder. 01:30 u izleyin elmanın 2 yarısını beynin sağ ve sol lobu olarak kabul edin ki verdiği mesaj bu. İşte insanın farkındalığını anlatıyor bu mevzu.




Hakkı yılmaz da ege bölgesi akdeniz bölgesi arap yarım adası falan diye girmiş, sadece o değil abi alayı maymuna dönmüşler incirle zeytini anlamlandırıcam diye. Aha işte Allah'ın müteşabih ayetini ben size muhkemleştiriyorum amk daha ne istiyorsunuz lan iman edeceğiniz yerde itin götüne sokuyorsunuz insanı. Ha pasaj müteşabih yine o anlamları da vardır bu ayrı bir durum ancak ortada özel ad var. Bu belli bir belde belli bir dağ demektir ve Kuran bütünlüğü içinde babalar gibi de insan beynidir. Geçen yazıya bakın bu kadar tesadüf olur mu at kafası ve ne ilginçtir ki çelişmiyor.


Ulan neye inanıyorsanız onun aşkına incir ve zeytinin insan beynine ve sinir sistemine faydalarını bir araştırsanıza. Neden zeytin yağından mısır özü yağa geçtiğimizi de anlarsınız belki.


Neyse bak şimdi çok acayip şeyler göreceksiniz.


(HAŞR 21) Eğer Biz, bu Kur’ân'ı bir dağa indirseydik, Allah'a olan saygıyla, sevgiyle ve bilgiyle ürpertiden onu samimiyetle saygı duyar, baş eğer ve parça parça olmuş görürdün. Ve Biz, bu örnekleri iyiden iyiye düşünürler diye insanlara veriyoruz.

Özellikle söylüyor bak özellikle dikkat çekiyor iyiden iyiye düşünürler hani olur ya öğüt alırlar diye veriyoruz bu örneği diyor. Bu sadece Kuran'ın ululuğunu bildirmek için değil ulan. Burada vahyin kalbe kazındığı indirildiği açık açık hatırlatılıyor. Tur babalar gibi beyindir arkadaşlar ben bin tane delil gördüm, Allah seslendiği yeri de vahyi indirdiği yeri de anlatıyor. Vahyin indiği yer kalptir. Yani beyin aracılığı ile kalbe kazınan vahiy! Bilgisayar gibi düşünün işte. Aga çok net ya harbiden diyorum göremeyen gözlük taksın veee gözler italyan hakemde.


(SAD 18) Biz, dağları onun emrine vermiştik. Akşam-sabah onunla birlikte tesbih ederlerdi. (Davuttan bahsediyor) Davudun emrine hangi dağ verilmiş bir de ONUNLA BERABER tesbih ediyor!


Onunla, [apaçık kitapla] uyarıcılardan olasın diye apaçık bir Arapça lisan ile senin kalbine Emin Ruh [Güvenilir Can, sağlam bilgi] NeZeLe/indi. (Şuara, 193-195)


Şimdi yoruldum belki yazıyı genişletirim yarın.



4 yorum:

  1. Haa Davud'a itaat eden beyinler mi yani. Bu daha mantıklı olur bence de.

    Abi bir de şu verdiğin videoda, İsa'nın alnındaki illu işaretlerini çözemedim hala ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanka illu milluu zırvalaırnı at çöpe gitsin iş o kadar basit bir iş değil. Bu tek göz sembolü zaten iyi veya kötü herkesin sahiplendiği bir sembol biri Allah'ın herşeyi görmesi diyor, diğeri dosdoğru yola oturan şeytan için yani kendi felsefesi için kullanıyor falan. İlluminati olayını unutun abi bırakın o işleri çok kalabalık bir konu o, daha önemlileri var elimizin altında.

      Sil
  2. Dünkü twitlerinden sonra bahsettiğin tüm ayetleri oturdum kuran mealinden üşenmeden okudum cımbızlama hatası olmasın diye arkasındaki önündeki tüm sureleri de okudum harbiden inanıcam galiba çok mantıklı geliyor garip olan internettede arattım hiçkimse bahsetmemiş kimse açıp okumuyor mu bu kitabı ya hani insan zıtta olsa altyapısı kurandan olan farklı bakış açılarından ayetle ilgili yorum falan bekliyor ama sıfır yok hiçbiryerde arkadaş. Millet meallere nasıl bu kadar güveniyor hayret yahu. Bu arada bana yazmadığını özellikle belirtmesen dev trip atardım ha çok ağır olmuş koca paragraf ince ince giydirmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giydirdim ama zaten okumayacaklar da zaten bilmezler bile blogumu ben felsefeye giydirdim yaklaşımlarına. Kendileri ortaya birşey atıp ona inanmalarından sıkıldım. Bir türlü de başlarını kaldırmıyorlar ne hurafeler dönüyor işte tabi böyle olunca insanlar mitoloji ile din algısı şekillendiriyor, bende öyle düşünüyordum ve tam bir mitoloji masal olarak görüyordum Kuran'ı. Ne bileyim ben insanların bu kadar ruh hastası olabileceklerini kitabın onlardan bu derece bağımsız olabileceğini. Daha neler var kafamı toparlayayım tek tek yazıcam. Nasıl terse köşeye yatırdıklarını gördüm insanları.

      Sil